Jak wyróżnić markę w sklepie wielkopowierzchniowym?

W każdym mieście w Polsce masowo powstają duże sieciowe sklepy, które specjalizują się w różnego rodzaju towarach. Niezależnie od tego, czy sklep taki oferuje artykuły spożywcze, budowlane, czy też RTV i AGD, każdy producent chce, aby jego produkty znalazły się na półkach sklepu, ponieważ oznacza to dla niego większą ilość sprzedanego towaru. Wpuszczając swoje produkty do sklepów wielkopowierzchniowych, trzeba się jednak liczyć z ogromną konkurencją, również zagranicznych produktów. Rozwiązaniem mogą okazać się piękne stojaki reklamowe, jakie często pojawiają się w dużych marketach. Takie stojaki można wykonać na zamówienie, aby spełniały wszystkie wymagania i eksponowały produkt jak najlepiej.

Gdzie ustawić stojaki reklamowe w sklepie?

Nie od dziś wiadomo, że producenci gotowi są płacić więcej za to, aby ich towary znalazły się na najlepszych półkach w sklepie. Gdzie jednak umiejscowić taki stojak? Z pewnością doskonale sprawdzi się taki, który ustawiony zostanie na szczycie. Większość klientów zrezygnuje bowiem z dalszych poszukiwań, jeżeli znajdzie konkretny produkt na samym początku regału. Oczywiście, stojaki reklamowe powinny rzucać się w oczy i zachęcać do tego, aby do nich podchodzić. Ważna jest więc ich kolorystyka, oświetlenie, czy hasła reklamowe, jakie się na nich znajdą. Za tego typu miejsce warto zapłacić, ponieważ powinno ono odnieść sukces. Inną strategią jest ta, która każe ustawiać stojaki na samym środku regału z konkretnym towarem. Na pewno produkty powinny być w zasięgu wzroku i ręki, ponieważ nikt nie ma ochoty się pochylać, ani wspinać na palce.

Czy sam stojak reklamowy wystarczy?

Chcąc promować markę w konkretnym sklepie, najlepiej jest zdecydować się na kompleksową akcję promocyjną. Kiedy pojawią się pierwsze stojaki reklamujące produkty, wówczas można też zatrudnić hostessy, które będą zachęcały do zapoznania się z produktem i na przykład jego skosztowania. Może też pojawić się konkurs, w którym nagrodą będzie produkt. Koszty takiej kampanii są niewielkie, a produkt z pewnością będzie kojarzył się pozytywnie.

Czytaj także

Skomentuj