Stojaczki reklamowe jako praktyczny dodatek do biura

Biuro jest przestrzenią, która z założenia powinna być uporządkowana i pełna harmonii. Bałagan, rozrzucone dokumenty czy stosy walających się ulotek, sprawiają, że powstaje wrażenie chaosu, a to wszystko odbiera wiarygodność firmie i jej pracownikom. Dlatego tak ważne jest utrzymanie ładu i porządku w przestrzeni biurowej, najlepiej osiągnąć to poprzez właściwą organizację dokumentów. Usunięcie zbędnych papierów i zapanowanie nad ilością ulotek i ogłoszeń jest drogą do osiągnięcia tego celu.

Stojaczki reklamowe do biura

Świetnym pomysłem na uporządkowanie przestrzeni biurowej jest zastosowanie stojaczków reklamowych, służą one do prezentacji informacji, ekspozycji ulotek czy oferty handlowej firmy. Wykorzystanie stojaczków reklamowych pozwoli nie tylko uporządkować przestrzeń biura, ale też w sposób przejrzysty i elegancki zapanować nad ulotkami i ofertami partnerów.

Ustawione, na przykład na recepcji, mogą w przejrzysty sposób eksponować ofertę firmy. Foldery reklamowe i produktowe umieszczone w takich stojaczkach z pewnością zwrócą uwagę klientów czy gości czekających na spotkanie i być może zaowocuje to w późniejszym czasie.

Inną możliwością jest prezentacja oferty handlowej powiązanych firm czy zaprzyjaźnionych klientów. Reklama taka, w sposób sugestywny, ale też nienachalny dociera do odbiorcy i pozwala mu zapoznać się z ofertą.

stojaczki reklamowe

Stojaczki reklamowe umieszczone na ladach, czy kontuarach w salonach sprzedaży czy recepcjach obiektów usługowych mogą być doskonałą ekspozycją dla ofert promocyjnych czy wizytówek. Klient, czekając może zapoznać się z ofertą, zabrać ulotkę do domu i dokonać dalszej analizy. Taka forma reklamy jest bardzo delikatna i nienarzucająca się. Wielu klientów preferuje właśnie taki, delikatny sposób prezentacji oferty firmy, ponieważ nie czują się oni zmuszani do skorzystania z usługi.

Wykonanie

Stojaczki reklamowe służące do prezentacji informacji, wykonane są zwykle z przezroczystego lub rzadziej barwionego akrylu. Dzięki temu łatwo je odkurzyć a tym samym utrzymać w czystości. Służyć mogą przez długie lata zachowując swoje walory estetyczne.

Stojaczki akrylowe dostępne są w wielu wymiarach dopasowanych do potrzeb danej firmy, spotyka się je w formacie A4- idealnym dla folderów reklamowych czy w małym dopasowanym do wizytówek.

Takie malutkie stojaczki reklamowe świetnie sprawdzą się na biurkach pracowników, gdzie będą zawsze pod ręką.
Zależnie od upodobań, stojaczki te mogą być postawione na ladzie czy biurku, ale też mogą być zawieszone na ścianie, także ich budowa może być dostosowana do potrzeb firmy. Ulotki mogą być umieszczone kaskadowo lub leżeć obok siebie czy też pod sobą.

Istnieje też możliwość wyboru stojaczka jedno lub dwustronnego. Dzięki temu ulotki czy foldery mogą być prezentowane zarówno z jednej, jak i drugiej strony, pozwoli to zaoszczędzić miejsce na blacie.

Poszczególne kasetki, mogą być opatrzone logo firmy czy też innym znakiem charakterystycznym. Możliwości personalizacji i dostosowania ich do siebie są bardzo szerokie.

Czytaj także

Skomentuj